Bookingassistent til Fysisk Rådgivningscenter

Bliver du tiltrukket af at yde god service, har du en kontor- eller butiksuddannelse, og har du erfaring med telefonisk rådgivning? Er du derudover god til at holde hovedet koldt i stressede situationer, og har du lyst til at gøre en forskel og hjælpe andre mennesker? Så har du muligheden for at blive bookingassistent og en del af det dynamiske team i Fysisk Rådgivningscenter hos Falck Healthcare.

Virksomheden

I Falck Healthcare arbejdes der målrettet med at levere de mest effektive serviceløsninger inden for sundhedsydelser til arbejdspladser, offentlige institutioner, forsikrings- og pensionsselskaber. Falck Healthcare hjælper med at skabe sunde mennesker og sunde arbejdspladser.

Falck Healthcare har gennem mange år opbygget en solid viden, som sammen med fokus på konstant udvikling skaber værdi for kunderne.

Falck Healthcare er en del af Falck A/S og det fælles værdisæt er: hurtig, hjælpsom, handlekraftig, tilgængelig, troværdig og kompetent.

Jobbet

Fysisk Rådgivningscenter har til opgave at håndtere alle indkomne opkald vedrørende de fysiske tværfaglige behandlingstilbud. Som bookingassistent i rådgivningscenteret håndterer man klienter med forskellige og mangeartede problemstillinger, fx skulder,- ryg- og lændesmerter. Telefonen er sammen med computeren det vigtigste arbejdsredskab, da det er via telefonen klientens problemfelt afdækkes, og herudfra foretages der visitation til behandling.

Fysisk Rådgivningscenter er placeret i Falck-Center CPH, Sydhavnsgade 18, 2450 København SV.

Din profil

Din vigtigste kompetence er, at du har et højt serviceniveau og er i stand til, med din stemme, at udvise service fra første færd. Hvis du allerede har erfaring med telefonservice og rådgivning, alternativt erfaring fra et call center, er det bestemt et plus.

Det er et krav, at du enten har en kontoruddannelse eller er uddannet i butik. Hvis du herudover fx gennem din tidligere erhvervserfaring har indsigt i kroppen og dens bevægeapparat, er det bestemt en fordel.

Som person er du:

  • Vant til at have mange bolde i luften og kan holde hovedet koldt, også når der er kø på telefonen og opgaverne bliver flere
  • Struktureret og kan planlægge din tid
  • Teamorienteret, men du kan også arbejde selvstændigt
  • Dynamisk og robust og trives i en til tider hektisk hverdag, hvor opgaven er at hjælpe andre mennesker
  • Udadvendt
  • Ansvarsbevidst og fleksibel.

Sprogligt mestrer du som minimum dansk og gerne engelsk. Hvis du kan et 3. sprog er det bestemt en fordel.

Du tilbydes

  • Et job i en engageret, dynamisk og udfordrende organisation med god mulighed for personlig og faglig udvikling.
  • Gode kollegaer i et velfungerende arbejdsmiljø med vægt på en frisk og uformel omgangstone.
  • Arbejdstid mandag - fredag i tidsrummet 8-17.
  • Løn der fastsættes i henhold til landsoverenskomsten for kontor og lager mellem DIO II og HK/Privat.

Søg stillingen

Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK