Økonomi- og administrationschef

Trives du i krydsfeltet mellem det strategiske og det operationelle – og har du mod på en central stilling i en markedsledende projektvirksomhed?

Virksomheden

Jydsk Tagteknik A/S er en af Danmarks største tag- og energirenoveringsvirksomheder med 50 år i markedet. Virksomheden beskæftiger omkring 150 medarbejdere og er landsdækkende med afdelinger i Hinnerup, Greve og Kolding.

Jydsk Tagteknik er en prisvindende virksomhed, der adskillige gange har vundet prisen Årets Håndværker. De seneste år har været præget af kraftig vækst, og virksomheden har sideløbende digitaliseret og optimeret processer på tværs af hele virksomheden. Kulturen er uformel, og dagligdagen er præget af en dynamisk hverdag med et stort fokus på kunden og det gode håndværk.

Jydsk Tagteknik er en del af Krobi-koncernen, som primært består af ejendoms- og investeringsaktiviteter.

Du kan læse mere om virksomheden her.

Jobbet

Med reference til adm. direktør får du som økonomi- og administrationschef en nøglerolle i organisationen.

Du bliver en vigtig sparringspartner og får derigennem stor indflydelse på virksomhedens fremtidige retning i form af løbende effektivisering og professionalisering af koncernens fagområder.

Du varetager ledelsen af økonomiafdelingen, der består af tre medarbejdere. Samtidig er du ansvarlig for koncernens IT-drift og -udvikling og vil dermed få en bred kontaktflade med ugentlige sparringsmøder i koncernselskaberne med henblik på at skabe konkrete operationelle tiltag.

Dine fokusområder:

  • Agere business partner til produktionsenhederne gennem ugentlige møder med afdelings- og byggeledere
  • Sparring med ejerlederne omkring strategiprojekter, produktionsanalyser samt salg- og marketingaktiviteter
  • Løbende rapportering af regnskaber til ledelsen/bestyrelsen og deltagelse på bestyrelsesmøder
  • Videreudvikling og optimering af koncernens IT-systemer og arbejdsprocesser

Arbejdspladsen er i Hinnerup tæt ved Aarhus. Du vil derudover få ugentlige arbejdsdage på kontorerne i Greve og Kolding.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig HD(R), cand.merc. eller lignende, og du har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling i en mellemstor virksomhed.

En god forretningsforståelse er essentiel for at få succes i stillingen, og du besidder en oprigtig interesse for at optimere processer. Du har dermed modet til at bestride en funktion med stor indflydelse på virksomhedens strategiske udvikling.

Du begår dig ubesværet på alle niveauer i en organisation og arbejder både strategisk og hands-on. Samtidig brænder du selvfølgelig for regnskab, administration og IT. Rollen som en synlig leder falder dig naturligt, og som person er du involverende og relationsskabende. Du er vedholdende og initiativrig, og opgaverne bliver altid fulgt til dørs.

Microsoft Office, særligt Excel er elementære værktøjer for dig og du har generelt en solid it-forståelse og forstår vigtigheden af ERP- og administrationssystemer. Du taler og skriver flydende dansk, og hvis du også behersker engelsk, vil det være en fordel.

Du tilbydes

Du får muligheden for en central indflydelsesrig funktion i en markedsledende virksomhed i vækst. Kulturen bærer præg af en energisk hverdag, hvor omgangstonen er uformel og relationerne ligeværdige.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK