Senior Financial Manager

Trives du i krydsfeltet mellem det strategiske og operationelle, og evner du at skabe gennemsigtighed i tal og agere sparringspartner for ledelsen?

Virksomheden

AskCody er etableret i 2011 og har hovedkontor i Aalborg og et datterselskab i Boston, USA. Med 23 dedikerede medarbejdere udvikles, serviceres og sælges virksomhedens SaaS-platform, der er behjælpelige med alle organisatoriske aspekter inden for håndtering af møder. Siden virksomheden i 2017 blev VC-funded, har den vækstet markant årligt.

AskCody leverer en samlet løsning til Meeting Management bygget til Outlook og Office 365. Løsningen hjælper både globale og lokale virksomheder inden for den offentlige sektor, entreprise og produktion samt den finansielle sektor med at forenkle de mange administrative opgaver, der typisk er forbundet ved afholdelse af møder.

Platformen automatiserer og strømliner booking af mødelokaler og arbejdspladser, administrering af lokaleudstyr, bestilling af mødeforplejning og registrering gæster ved ankomst. Kundeporteføljen består i dag af nogle af verdens største virksomheder i det meste af verden, og AskCody er på sit felt anerkendt som en af verdens førende leverandører.

AskCody er i rivende udvikling, og derfor søges nu også en Senior Financial Manager til hovedkontoret i Aalborg.

Du kan læse mere her.

Jobbet

Askcody er i rivende udvikling og søger derfor en Senior Financial Manager, der skal være med til at sikre den fremadrettede vækst.

Med reference til CEO arbejder du både strategisk og operationelt med dine opgaver, og din hverdag veksler mellem daglig drift, økonomiske analyser og ledelsesrapporteringer. Du skaber gennemsigtighed i tallene og udfordrer og udvikler fremfor blot at vedligeholde.

Dine ansvarsområder og opgaver tæller:

  • Operationelle opgaver ift. måneds- og årsregnskab, skat, samt regnskabsrapportering internt såvel som eksternt. Der aflægges regnskaber både efter dansk og amerikansk (GAAP) regnskabsstandard.
  • Sikre compliance med GAAP og danske regnskabsstandarder.
  • Controlling af likviditetsstyring, cash flows og forecasts.
  • Generel implementering og udvikling af interne kontroller samt videreudvikling af processer og forretningsgange.
  • Rapportering til direktion, investorer og bestyrelse.
  • Sparringspartner og udarbejdelse af beslutningsgrundlag for direktionen.
  • Bistå direktionen med budgetlægning samt opfølgning herpå.
  • Bidrage til implementeringen af nyt ERP-system.

Din profil

Du er formodentlig revisor med en teoretisk og økonomisk baggrund som cand.merc.aud. eller HD(R). Du arbejder i dag med lignende ansvarsområder og kommer med erfaring fra en virksomhed, der arbejder internationalt med udenlandske selskaber.

Med indsigt, engagement og faglig stolthed skaber du resultater. Struktur og overblik falder dig naturligt, hvilket betyder, at du evner at arbejde med mange forskellige opgaver på én gang.

Dine veludviklede kommunikationsevner gør dig i stand til at sparre med direktionen og den resterende organisation, hvor du på den ene side er servicerende og på den anden side udfordrende og dermed ikke bange for at sige tingene, som de er.

Du begår dig ubesværet på tværs af landegrænser og kulturer og behersker både dansk og engelsk på et højt niveau.

Du tilbydes

Du kommer med på en spændende rejse i en innovativ vækstvirksomhed, hvor tingene aldrig står stille, hverken nationalt eller internationalt. Du kommer tæt på direktionen og får dermed mulighed for at sætte dit præg på virksomhedens fremtid!

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK