Customer Succes Specialist

Besidder du en teknologisk forståelse kombineret med et stort kundefokus og evnen til at tænke kommercielt?​

Virksomheden

AskCody er etableret i 2011 og har hovedkontor i Aalborg og et datterselskab i Boston, USA. Virksomheden består af 23 dedikerede medarbejdere, der udvikler, servicerer og sælger virksomhedens SaaS-platform, der er behjælpelige med alle organisatoriske aspekter inden for håndtering af møder. Siden virksomheden i 2017 blev VC-funded, har den vækstet markant årligt.

AskCody leverer en samlet løsning til Meeting Management bygget til Outlook og Office 365. Løsningen hjælper både globale og lokale virksomheder inden for den offentlige sektor, entreprise og produktion samt den finansielle sektor med at forenkle de mange administrative opgaver, der typisk er forbundet ved afholdelse af møder.

Platformen automatiserer og strømliner booking af mødelokaler og arbejdspladser, administrering af lokaleudstyr, bestilling af mødeforplejning og registrering af gæster ved ankomst. Kundeporteføljen består i dag af nogle af verdens største virksomheder i det meste af verden, og AskCody er på sit felt anerkendt som en af verdens førende leverandører.

AskCody er i rivende udvikling, og derfor søges nu også en Customer Succes Specialist til hovedkontoret i Aalborg.

Du kan læse mere her.

Jobbet

AskCody måler sig med de bedste i verden indenfor deres felt, og de lever og ånder for at skabe succes og tidsoptimering hos deres kunder.

Som Customer Succes Specialist vil du blive ansvarlig for at skabe den rette grobund for kundernes succes ved at supportere deres brug af SaaS-platformen.

Du balancerer salgsopgaver og kundehåndtering på bedste vis og sikrer en god kundeserviceoplevelse. Derudover får du blandt andet følgende arbejdsopgaver:

  • Ansvar for igangværende kontakt med AskCody’s kunder
  • Fornyelse og fastholdelse af allerede eksisterende kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Support-opfølgninger til eksisterende kunder.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke relevant. Det vigtigste er, at du har den rette teknologiske forståelse og nysgerrighed – både på produktets funktioner og kundens organisationen.

Du evner at omsætte teknisk kompleks viden til en kommerciel vinkel, som skaber succes og tidsoptimeringer for kunden. Du brænder for at sælge og servicere via telefonisk og skriftlig kontakt med både nationale og internationale kunder og derigennem skabe høj kundetilfredshed.

Den rette kandidat har en naturlig sans for salg og et højt service-gen. Vi søger en smilende og imødekommende person, der kan mærkes gennem telefonen, og som er åben og imødekommende med begge ben på jorden.

Din kontaktflade bliver bred med kontakt til nogle af verdens største virksomheder. Det er derfor vigtigt, at du kan begå dig på alle niveauer i en organisation.

Du formår at skabe en struktureret hverdag, der sikrer, at alle når de daglige opgaver og hele tiden forbedrer sig.

Sprogligt mestrer du naturligvis dansk og engelsk ubesværet i skrift og tale.

Du tilbydes

Som Customer Succes Specialist bliver du en vigtig del af et ungt team i en spændende vækstvirksomhed i hjertet af Aalborg, hvor der er fokus på udvikling, såvel hos kunderne som i teamet.

Du kommer med på en spændende rejse i en innovativ vækstvirksomhed, hvor tingene aldrig står stille, hverken nationalt eller internationalt.

Jobbet medfører en spændende og udfordrende hverdag i en organisation med flad struktur, uformel omgangstone og korte beslutningsprocesser.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK