Head of Commercial Support Center

Har du et naturligt kundefokus, og kan du koble dette sammen med den daglige drift?

Virksomheden

NKT er en førende global leverandør til energisektoren. NKT designer, producerer og markedsfører højkvalitetskabler, tilbehør og løsninger til segmenterne, elektrisk infrastruktur, byggeri- og jernbaneindustrien.

NKT leverer kreative, højteknologiske og bæredygtige produkter, services og løsninger til deres kunder.

Du kan læse mere her.

Jobbet

Som Head of Commercial Support Center får du en spændende stilling med ansvar for et af de største Customer Support-centre i virksomheden, hvor du bliver en central del ledelsen.

Virksomheden har netop færdiggjort strategien for de kommende år, hvor du vil føre implementeringen af denne sikkert i hus, samtidig med at du leder, motiverer og udvikler dit lokale team. Jobbet medfører en stor berøringsflade, hvor du bliver involveret i adskillige projekter og kan sætte dit præg på udviklingen.

Helt konkret medfører implementeringen af strategien en dagligdag, hvor du optimerer de nuværende forretningsgange og initierer udviklingen fra at være manuelt og procesorienteret til at blive automatiseret og digitaliseret. Det involverer naturligvis en grundig analyse af de nuværende forretningsgange og løbende sparring med ledelsen.

I rollen som Head of Commercial Support Center går du forrest, når der skal skabes et mere proaktivt og kommercielt mindset, som sikrer salg og omsætning. Virksomheden skal derudover bevæge sig mod en mere KPI-dreven organisation, hvilket også kræver, at de definerede KPI’er evalueres og vurderes.

Slutteligt har du det overordnede ansvar for, at kundeoplevelsen er i top. Du skaber engagement blandt kunderne, håndterer kundeklager, optimerer procedurerne og politikkerne på kundeserviceområdet, og udarbejder tilfredshedsundersøgelser og rapporteringer. Det er også dig, som rekrutterer, motiverer og udvikler medarbejdere i afdelingen.

Stillingen er placeret i Asnæs.

Din profil

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som eksempelvis ingeniør eller cand.merc. i Supply Chain Management samt solid erfaring med procesoptimering.

Du tænker i optimeringer og next-step og trives med at tage strategiske beslutninger. Som leder er du overbevisende, og du kan lede større teams.

Du kender til de mest relevante redskaber og IT-programmer såsom SAP, CRM, Customer Service IT Solution, MS Office Package. Desuden falder det dig naturligt at holde dig opdateret på de nyeste trends inden for branchen.

Som person har du et naturligt kundefokus og et stort ønske om at skabe en god kundeoplevelse. Du magter mange opgaver på én gang, har gode kommunikationsevner og formår at influere og inspirere mennesker omkring dig.

Du skriver og taler flydende engelsk og dansk.

Du tilbydes

Du bliver en del af en velkonsolideret virksomhed i vækst med mulighed for at sætte dit præg på fremtiden.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK