QA Test Specialist

Vil du sikre kvaliteten af AskCody’s produkter som en essentiel del af et selvstyrende agilt udviklingsteam?

Virksomheden

AskCody er etableret i 2011 og har hovedkontor i Aalborg og et datterselskab i Boston, USA. Med 23 dedikerede medarbejdere udvikles, serviceres og sælges virksomhedens SaaS-platform, der er behjælpelige med alle organisatoriske aspekter inden for håndtering af møder. Siden virksomheden i 2017 blev VC-funded, har den vækstet markant årligt.

AskCody leverer en samlet løsning til Meeting Management bygget til Outlook og Office 365. Løsningen hjælper både globale og lokale virksomheder inden for den offentlige sektor, entreprise og produktion samt den finansielle sektor med at forenkle de mange administrative opgaver, der typisk er forbundet ved afholdelse af møder.

Platformen automatiserer og strømliner booking af mødelokaler og arbejdspladser, administrering af lokaleudstyr, bestilling af mødeforplejning og registrering af gæster ved ankomst. Kundeporteføljen består i dag af nogle af verdens største virksomheder i det meste af verden, og AskCody er på sit felt anerkendt som en af verdens førende leverandører.

AskCody er i rivende udvikling, og derfor søges nu også en QA Test Specialst til hovedkontoret i Aalborg.

Du kan læse mere her.

Jobbet

Som QA Test Specialist bliver du en del af et kompetent udviklingsteam, hvor I fælles er ansvarlige for virksomhedens SaaS-platform.

Teamet har fuldt ejerskab over egne processer, værktøjer, tekniske valg og kvalitet i arbejdets udførelse, og præger desuden i meget høj grad de strategiske valg AskCody foretager på produkt-siden. Teamet er ansvarligt for drift, vedligeholdelse og videreudvilkling af AskCody’s produkter.

AskCody’s produkter er primært cloud-baserede, med en mix af få nødvendige on-premises komponenter.

I tæt samarbejde med resten af teamet sikrer du kvaliteten af nye produktændringer hele vejen fra implementering til produktion. Du skaber løbende overblik over eksisterende produkters kvalitetsstandard, herunder arbejde med Incident Management og risikoanalyse. Du vil ligeledes stå for at implementere nye tiltag i forhold til testmetoder og sikring af kvaliteten.

Derudover kommer du til at assistere i forbindelse med opdatering og udvikling af ”self-service”-artikeldatabasen samt assistere Customer Succes-teamet i forhold til kundesupport.

Din profil

Du er IT-uddannet, og har dit teoretiske grundlag herfra. Det vigtigste er, at du 1-2 års erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du har prøvet kræfter med Test Management.

Det er en fordel, hvis du har en ISTQB-certificering eller er Tmap Test-ingeniør, og det vil generelt være fordelagtigt, hvis du har erfaring med automatiseret test.

Du har stor interesse for Test Management, og du ser det som en naturlig del af din hverdag at holde dig ajour med den nyeste viden inden for feltet.

Som person er du engageret og har øje for detaljer, og så brænder du for at skabe innovative og gennemskuelige løsninger på komplekse problemstillinger, altid med kundens behov for øje. Du evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar for de stillede opgaver, men du er også en konstruktiv teamplayer, der trives i samarbejde og sparring med kollegaer.

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til enten MS Exchange, PowerShell eller Javascript.

Du begår dig ubesværet på engelsk i både skrift og tale.

Du tilbydes

Du kommer med på en spændende rejse i en innovativ vækst virksomhed, hvor tingene aldrig står stille, hverken nationalt eller internationalt.

Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en organisation med flad struktur, uformel omgangstone og korte beslutningsprocesser.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK