Teamleder til lønbogholderi

Er du proaktiv, ansvarsbevidst og har stor erfaring med lønadministration? Så er du måske den teamleder Bladt søger til deres lønbogholderi.

Virksomheden

Bladt Industries A/S er en entreprenørvirksomhed med speciale i store og komplekse stålkonstruktioner indenfor forretningsområderne: offshore vind og vedvarende energi, olie og gas energi, samt infrastruktur. Kompetencer omfatter blandt andet fundamenter og transformerstationer til offshore vindmølleprojekter, sugeankre, topsides og jackets til olie- og gasprojekter, samt bygninger, broer og havneanlæg til infrastrukturelle projekter.

Læs mere om Bladt Industries A/S her.

Jobbet

Leder du efter et job med stort ansvar og daglige udfordringer, og har du erfaring med lønbogholderi? Har du lyst til at arbejde i en stor, spændende, international virksomhed, som har medarbejdere på både timeløn og funktionærløn samt ansatte på overenskomster og udstationerede medarbejdere? Så søger vi nu til en nyoprettet stilling en teamleder til vores lønbogholderi i Aalborg.

Du vil få ansvaret for det daglige arbejde i lønbogholderiet sammen med to øvrige lønbogholdere, og du vil referere til afdelingens Financial Manager. Derudover vil der være et tæt samarbejde med vores HR-afdeling.

Dine opgaver vil blandt andet bestå af følgende:

  • Lønkørsel for både timelønnede og funktionærer
  • Udarbejdelse af grundlag for lønkørsel på udstationerede medarbejdere
  • Indberetning og afregning til e-indkomst, feriekonto og lignende, samt sikre refusioner for sygdom mv.
  • Administrere ferie og hensættelser til feriepengeforpligtelser
  • Bogføring af løn i ERP-system og månedlige afstemninger
  • Leverance af div. løn- og medarbejderrelaterede statistikker internt og eksternt
  • Varetage henvendelser fra medarbejdere
  • Rådgive organisationen i personalemæssige forhold (overenskomster, uregelmæssigheder etc.)
  • Bistå i forbindelse med udstationering af medarbejdere

Din profil

Du har en relevant uddannelse og bred erfaring indenfor lønadministration. Som person er du proaktiv og forbedringsorienteret. Du er udadvendt, serviceminded og grundig. Derudover har du:

  • Flair for tal og udtalt ordenssans
  • Et godt kendskab til industriens overenskomst
  • Erfaring med løn i udlandet
  • Kendskab til Microsoft Dynamics NAV og Lessor løn vil være en fordel, men ikke et krav
  • Du er ansvarsbevidst, struktureret og grundig med en udpræget sans for detaljer
  • Du har en god helhedsforståelse og lyst til at skabe et godt samarbejde på tværs i organisationen
  • Gode dansk- og engelskkundskaber i skrift og tale

Du tilbydes

Et job i en international virksomhed, hvor udfordringer og gode relationer er kendetegnet. Du bliver nøglepersonen omkring effektiv lønadministration. Du får stor mulighed for personlig og faglig udvikling og bliver en del af et team med en uformel omgangstone. Desuden har virksomheden en flad struktur og tilbyder stor frihed under ansvar.

Derudover tilbydes du følgende:

  • Gode ansættelsesforhold
  • Frokostordning
  • Sundhedsordning
  • Aktiv personaleforening
  • Gage som modsvarer stillingskravene

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK