CORONA, COVID-19

I Curia følger vi selvfølgelig myndighedernes restriktioner, og vi arbejder derfor 
på andre metoder end under "normale" omstændigheder.

 

Vi er dog stadigvæk 100% til rådighed for dig - så uanset om du er kunde eller kandidat, kan du kontakte os, præcis som du plejer. Vi fortsætter alle igangværende rekrutterings- og outplacementprocesser via de digitale medier, og tilsvarende står vi klar til at igangsætte nye opgaver.

E-mail automationsudvikler med øje for datadrevne løsninger

Ved du, at det rette datagrundlag er afgørende for en succesfuld kundekommunikation? Har du teknisk erfaring med i rygsækken og en interesse i marketing, så er det dig, som skal være med til at sikre resultater hos STEP!

Du sikrer digital fremgang i kommunikationsbranchen

Du kommer til at indgå i virksomhedens ”Data & Audience”-team, hvor du sammen med 14 dygtige specialister og projektledere (m/k) udvikler digitale produkter til Jysk Fynske Medier og bureauets kunder. I er drevet af datamæssige løsninger og arbejder med de nyeste cloudteknologier, hvilket gør jer til et yderst ambitiøst og udviklingsorienteret team.

Din rolle og ansvarsområde er kort sagt at bruge din tekniske viden til at automatisere kampagne e-mails og hele tiden opretholde et højt kommunikationsniveau. Du skal i samarbejde med teamet hjælpe med at indfri virksomhedens mål om at udvikle og optimere adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af datakilder gennem hele kunderejsen. Dine kompetencer bruges i Jysk Fynske Mediers mange forretningsenheder som f.eks. Deal.dk, GulogGratis, Fyens Stiftstidende, JydskeVestkysten, fordelsklubber og en lang række andre medietitler.

Vi leder efter dig, som kan få succes med at:

  • Tage del i kundedialogen omkring nye udviklingsprojekter og være aktivt bidragende til specificering af projekterne sammen med projektleder
  • Designe datamodeller til håndtering af permissions og data-drevent indhold
  • Udvikle email-kampagner og programmer i automation platform (Oracle Responsys)
  • Sikre integration af datakilder i samarbejde med data specialister i teamet
  • Optimere performance ved brug af A/B split-test, analyse og fejlfinding
  • Stå for drift og vedligeholdelse af kampagner og platformen
  • Eksportere kampagnedata til rapportering hos BI kollegaerne i teamet
  • Dokumentere de løsninger og kampagner som du udvikler.

Stillingen er i Odense.

Udvikler med en teknisk baggrund og datamæssig forståelse

Vi forventer, at du kan sætte flueben ved nogle af følgende kvaliteter:

  • Du kommer med en relevant uddannelse eksempelvis cand.merc.mat., cand.it, cand.scient.oecon., datamatiker eller lignende
  • Du har erfaring som udvikler, men ikke nødvendigvis fra medie- eller bureaubranchen
  • Du har kendskab til HTLM, SQL og database design
  • Du har viden om marketing automation, og gerne Oracle Responsys. Dette er dog ikke et krav
  • Du har en struktureret tilgang til opgaver og forstår at gennemskue komplicerede problemstillinger

Du vil blive en del af et tæt samarbejdende team, hvor projekterne ofte kræver indsats fra flere områder både internt i teamet og udadtil mod kunderne. Derfor leder vi efter en kandidat med et samarbejdende mindset, som formår at balancere egne ideer med andres og som kan formå at omsætte kundernes ønsker til funktionelle løsninger.

Derfor er det din nye arbejdsplads

Sparring og vidensdeling er to nøgleord hos STEP, og netop derfor er der rig mulighed for personlig og faglig udvikling for dig. STEP tilbyder dig en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder i et ambitiøst miljø, hvor der også i høj grad er mulighed for selv at præge din hverdag i samarbejde med det øvrige team.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK