Controller - udvikling af din faglighed og selvstændigt ansvar for egne opgaver

Attraktivt job i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed i Aalborg med et inspirerende arbejdsmiljø, kompetente kollegaer og med gode muligheder for både faglig- og personlig udvikling.

Financiel- og regnskabsmæssig assistance

Med reference til økonomichefen i NOVI bliver du ansvarlig for en kundegruppe, bestående af virksomheder af forskellige størrelser. Deres behov for finansiel- og regnskabsmæssig assistance kan variere meget.

Ansvaret består i at sikre, at tidsfrister for regnskab, moms og skat overholdes og at den daglige bogføring inkl. årsrapport efterlever de lovmæssige krav. Derudover skal der være fokus på effektivisering af arbejdsgange. Opgaverne er meget forskelligartede, men i de fleste tilfælde står NOVI for den direkte forbindelse til revisor og foretager udarbejdelsen af årsregnskab og skatteregnskab.

De primære arbejdsopgaver og ansvarsområder i jobbet er:

  • Årsregnskab
  • Skatteregnskab og indberetning af selvangivelser
  • Budgettering og likviditetsstyring
  • For- og efterkalkulation af diverse projekter
  • Dialog med revisor, SKAT, rådgivning af kunder mv.
  • Bogføring og løn (begrænset omfang)
  • Ad hoc opgaver.

Profil

Du har en økonomisk og regnskabsmæssig baggrund som HD(R)/Cand.Merc.Aud. gerne med 3 års erfaring fra revisionsbranchen, hvor du har haft selvstændigt opgaveansvar. Dermed er din økonomiske og regnskabsmæssige værktøjskasse naturligvis i top og suppleret med en solid, forretningsmæssig forståelse.

Som person er du engageret i dit arbejde og arbejder struktureret, detaljeorienteret, hvor deadlines er er del af hverdagen. Samtidig er du analytisk godt funderet og har evnen til at bevare overblikket. Du formår at arbejde selvstændigt, såvel som i teams. Du er et positivt, udadvendt og tillidsvækkende menneske, som evner at arbejde sammen med mange forskellige kundetyper.

Du har hands-on approach til løsning af dine opgaver, kombineret med stærke analytiske færdigheder og en god forretningsforståelse. Du besidder en stærk vilje til at lykkes og er en teamplayer, der skaber resultater i samspil med dine kolleger/samarbejdspartnere.

Du er en rutineret bruger af MS Office, især Excel og har et godt kendskab til ERP-systemer, gerne NAVISION. Desuden behersker du både dansk og engelsk i skrift og tale.

Vækst og udvikling i Nordjylland

NOVI er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø i en uhøjtidelig omgangstone vægtes højt. Du får stor mulighed for både faglig og personlig udvikling, og for at skabe flotte, synlige resultater. Du får et selvstændigt og ansvarsfuldt job med mange samarbejdsflader. Derudover tilbydes du en attraktiv gage pakke, sundhedsforsikring og pensionsordning, m.m.

Vi tilbyder en stilling med mulighed for en god work-life-balance i en organisation med engagerede kollegaer, der arbejder målrettet for at skabe vækst og udvikling i Nordjylland. Arbejdsstedet er Forskerparken NOVI i Aalborg.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK