Eksportassistent

Trives du med ordrehåndtering og øvrige kommercielle opgaver?

Intern funktion, Nordsjælland

METRO THERMs produkter og løsninger er kendt for høj kvalitet og driftssikkerhed, og virksomhedens eksportandel stiger fortsat såvel til eksterne kunder som til datterselskaber inden for Nibe-koncernen.

Jobbet består af kommercielle opgaver, herunder:

  • Ordrebehandling
  • Kommunikation med kunder, primært via telefon og e-mail
  • Fragthåndtering, herunder kontakt til transportører, myndigheder og andre eksterne samarbejdspartnere
  • Øvrige administrative opgaver i forbindelse med ordre/transportafviklingen.

Du kommer til at indgå i et team som består af tekniske og kommercielle kompetencer.

Din arbejdsplads bliver på METRO THERMs hovedkontor i Helsinge, Nordsjælland.

Du har kunden i fokus

Vi søger en person med en god kommerciel forståelse og få års erfaring inden for international handel, eksport eller spedition.

Du har overblik over dine opgaver, og du motiveres af at leve op til kundens forventninger.

Du trives med at arbejde i ERP-systemer, og du er en solid bruger af EXCEL.

Som person:

  • er du kendt for din positive og åbne indstilling, og du trives med at tage ansvar.
  • arbejder du systematisk, har blik for detaljen og kan bevare dit gode humør, også når det går stærkt.
  • er du positiv, energisk og en teamplayer.
  • er du nysgerrig og opsøgende i forhold til at lære nyt.

Det er et krav, at du som minimum er flydende i dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt. Er du også god til tysk, vil det være en klar fordel.

Indgå i et professionelt team med kompetente kollegaer

Du tilbydes et godt job i en velrenommeret og økonomisk stærk virksomhed. Du kommer til at indgå i et professionelt team, hvor du får indblik i salg og Supply Chain-delen i en international produktionsvirksomhed. Virksomheden tilbyder bl.a. sundhedsforsikring mm.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK