Customer Support Specialist

Har du et skarpt overblik og en stemme, der kan få folk til at smile i den anden ende?

Problemknuser og ekspert i trin-for-trin vejledning

Du leverer enestående service til Sympas danske og internationale kunder, og du tager ikke kundeloyalitet for givet, fordi dit mål er at opretholde en kundetilfredshed på 99%. Du løfter altså kundens oplevelse et niveau – eller to, og i samarbejde med teamet og den danske Customer Succes Manager sikrer du, at Sympas kunder får den bedst mulige support omkring HR-systemerne både over telefonen, via chat og på mail.

Du tager behagelige ørebøffer på og løser opgaver som:

  • Håndtering af kundespørgsmål – i både stort som småt
  • Troubleshooting af systemfejl
  • Levering af løsninger og implementering af ændringsanmodninger i Sympas HR-systemer
  • Afholdelse af onlinemøder og webinarer for klienter samt uddybelse af HR-systemets funktioner på en letforståelig måde – når du er 100-meter-mester i de to ovenstående discipliner.

Jovial og spørgelysten

Du er kendt for at kunne snakke med alle mennesker og møder dem der, hvor de er. Du behøver ikke at have det sorte bælte i kundeservice, men du har været ude og snuse til support – både gennem telefon og IT-systemer, og så er du nysgerrig og villig til at lære nyt. Uanset om du er nyuddannet eller erfaren, har vi udfordrende opgaver, der venter på dig.

Du er bestemt foran på point, hvis du har arbejdet i en international organisation eller inden for HR-branchen. Vigtigst af alt, er du topmotiveret efter at udvikle dig. Ligesom en angriber i fodbold ikke er bedre end sin sidste kamp, så er du heller ikke bedre end din sidste kundebetjening.

Du har kontakt med både danske og internationale kunder, og dine kollegaer er fordelt på syv kontorer i fem lande, så du kommunikerer fejlfrit på både dansk og engelsk.

Din dagligdag foregår på kontoret i Aarhus.

”Hej, jeg hedder [dit navn], og jeg er”:

  • Serviceorienteret – du skaber tillidsfulde relationer og er i stand til at møde - eller overstige -kundernes forventninger
  • Selvstændig – du træffer de nødvendige beslutninger på egen hånd
  • Ansvarlig – du tager ansvar for og driver dit arbejdsområde fremad for at nå det fælles mål
  • Struktureret – du gennemarbejder altid dine opgaver
  • Fleksibel – som en menneskelig kamæleon tilpasser du dig dine omgivelser, så du altid får det bedste ud af en organisation i en spændende udvikling
  • Habil burger af hele Office 365-pakken – du har på godt dansk ”flair” for IT generelt.

Vil du opleve, hvordan ægte holdånd føles?

Som ny sympatico kan du glæde dig til at møde ind, hvis du er fan af en engageret arbejdskultur, hvor der samtidig er plads til at udfordre hinanden i bordfodbold, og hvor familielivet anses som vigtigere end overarbejde. Dine armbevægelser må gerne være store, fordi organisationen er midt i en udvikling med høje ambitioner for både det danske og europæiske marked, hvilket også giver dig en række udviklingsmuligheder.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK