Regnskabs- og adm. medarbejder

Kan du lide at have stor bredde i dit ansvarsområde? Og har du en god faglig forståelse for funktionerne i et bogholderi og administrativ flair? Så er denne stilling interessant for dig.

Dit team sikrer, at alle back office-funktionerne spiller

Solitwork er på en spændende rejse med vækst og internationalisering, som gør at omfanget af regnskabs- og administrationsopgaver øges. Kontaktfladen for din stilling er både forretningen og administrationen, og du har fokus på at sikre en god dagligdag for dig selv og dine kollegaer. Du bliver en del af et lille og effektivt team og sammen med dine 2 kollegaer, jonglerer du forskelligartede opgaver inden for administration og finans bl.a. såsom:

  • Lønbehandling, primært for funktionærer men også for timelønnede
  • Lønafstemninger, herunder ferieregnskab
  • Kontering og bogføring af kreditor- og debitorfakturaer samt finansbilag
  • Kreditor- og debitorbogholderi
  • Fakturering, moms og diverse afstemninger
  • Ansættelses- og kundekontrakter
  • Håndtering af frokostordning
  • Bestillinger og relevant leverandørkontakt
  • Sikre kontoret fremstår skarpt samt diverse øvrige administrative opgaver.

Stillingen er på kontoret i Viby og som minimum 30 timer pr. uge eller gerne fuldtid.

Selvkørende med stort drive

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for regnskab, økonomi eller administration, og du sikkert har siddet i en lignende stilling i et par år. Det vigtige for os er, at IT-systemer er en naturlig del af din hverdag, og du motiveres af at udfordre og bidrage til digitalisering og automatisering inden for dit arbejdsområde. Du er foran på point, hvis du har kendskab til e-conomic, Danløn eller erfaring med udarbejdelse af løn.

Vi forestiller os, at du excellerer i det operationelle og kan krydse nedenstående af:

  • Udpræget ordensmenneske med øje for detaljen
  • God selvdisciplin og tager ejerskab
  • Serviceminded, selvstændig, men brænder også for det gode samarbejde
  • Imødekommende og i besiddelse af godt humør
  • Fleksibel og omstillingsparat.

En lidt sjovere hverdag

Når Solitwork forpligter sig overfor en kunde, sine teams og til hinanden som kollegaer, er det altid noget, de gør i fællesskab. De ved, at den vigtigste ressource er deres medarbejdere, og det er også derfor, det hedder ”The Solitwork Community”. Et af de essentielle fokuspunkter internt i Solitwork er, at deres medarbejdere trives både på det personlige og professionelle niveau. Personaleforening arrangerer sjove sociale arrangementer, og generelt er der højt til loftet, plads til forskellighed og et rigt socialt liv – både på kontoret og uden for arbejdstiden.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK