Kundeservicechef

Kunne du tænke dig at blive en del af et unikt fællesskab i en virksomhed i udvikling, hvor du med din indflydelse og sammen med et fagligt dygtigt team løfter kundeservice til næste niveau?

Ansvarlig for at levere kundeservice i verdensklasse!

Du får det overordnede ansvar for Lokal Forsikrings kundeservice på hovedkontoret og på de 7 lokalkontorer fordelt på Sjælland og Fyn. Du arbejder naturligvis tæt med salgschefen, som du også refererer til – sammen sikrer I, at synergier mellem salg og kundeservice udnyttes, så kunderne til enhver tid oplever den allerbedste service.

Dit ansvar er bredt og består blandt andet af:

  • Planlægning og koordinering af opgaver i kundeservice med fokus på salgsfremmende aktiviteter
  • Udarbejde, implementere og optimere de interne forretningsgange for afdelingen
  • Definere KPI’er, der efterlever organisationens strategi for kundeservice
  • Ledelse af 18 medarbejdere – løbende coaching og udvikling
  • Administrative og praktiske opgaver, der typisk relaterer sig til kundeservice.

I en helt central rolle deltager du løbende i møder omkring forretningsledelse og -udvikling og tilsvarende bidrager du med input til drift og IT-beslutninger. De kommende år vil der være et stort fokus på den teknologiske udvikling og derfor er det afgørende, at du bidrager med opdateret viden på området.

Du får base på hovedkontoret i Næstved, men vil løbende besøge lokalkontorerne.

Ledelse i øjenhøjde og med et blik på detaljerne

Du har formentlig en relevant videregående uddannelse, og du har tidligere stået i spidsen for en ordremodtagelse eller et kundeservicecenter i en servicevirksomhed, hvorfra du har erhvervet dig nogle års ledelseserfaring. Du forstår vigtigheden af gode kunderelationer, høje kvalitetskrav og effektiv service.

Procesoptimering er for dig en selvfølgelighed, hvor du har øje for forretningen og de øvrige afdelinger. Du påvirker dine omgivelser positivt med dit engagement og dine stærke kommunikative evner gør dig i stand til at opnå indflydelse.

Du motiveres af at sætte og udvikle det stærkeste hold, hvor din lederstil er coachende og motiverende, så du formår at synliggøre krav og forventninger i forhold til afdelingens mål.

CRM og andre IT-værktøjer er for dig naturlige redskaber i hverdagen, og med disse demonstrerer du høj datadisciplin og struktur i hverdagen.

Omsorg, nærvær, loyalitet og sammenhold

Ja, det giver vel sig selv for de fleste arbejdspladser, men i Lokal Forsikring lever de efter disse værdier hver eneste dag – uanset om det er i dialogen med kunderne, i det interne samarbejdet eller måden hvorpå de behandler forsikringssagerne. Så hvis du kan identificere dig med dette, hører vi meget gerne fra dig…

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK