Head of E-commerce Support

Efterspørgslen på Valeurs ydelser er kraftigt stigende, så der er fart på i organisationen. Derfor leder vi efter en Head of E-commerce Support, der kan være med til at give den bedst mulige service og skabe endnu mere værdi for kunderne.

Bredt ansvar, hvor du arbejder hands-on

Med reference til COO varetager du, som Head of E-commerce Support, ansvaret for kundeservicen for e-commerce-virksomheder. Gennem dit stærke lederskab sikrer du fremdrift på e-commerce-segmentet og sørger for, at Valeurs kunder oplever integritet, kvalitet og professionalisme – også når det går stærkt.

Dine arbejdsopgaver spænder bredt og omfatter blandt andet:

  • Nærmeste leder for 1 teamkoordinator og 12 e-commerce-supportere – væksten er dog stor, så teamet kan sagtens fordobles over det næste års tid.
  • Bemandingsplanlægning og rekruttering – du sikrer den rette ressourcefordeling og de bedste kandidater.
  • Analyse af data og udarbejdelse af handlingsplaner på baggrund af findings – løbende optimering af kundeservicedriften
  • Forecast – priser, planlægning og andre elementer, der får projekterne til at gå op i en højere enhed.
  • Kunderapportering – du sikrer sammen med konsulenttemaet, at kunden altid er tilfreds.
  • Løbende produktudvikling i tæt samarbejde med COO.

Du er en del af et team, så selvom du selvfølgelig bliver målt på egne KPI’er, er det bidraget til teamets samlede performance, der er afgørende for din succes i hverdagen.

Du får base på Valeurs nye lokation i Højbjerg.

Du kender betydningen af en god kundeoplevelse

Din erfaring og kendskab til branchen har du opbygget gennem nogle år fra en større e-commerce-virksomhed eller en servicevirksomhed med egen kundeservicedrift.

Formentlig, har du en videregående uddannelse og har arbejdet som professionel leder i nogle år. Måske er du startet som konsulent og/eller projektleder og har gennem de seneste år udviklet dig over i en ledelsesrolle, hvor du nu er klar til at tage næste skridt.

Vigtigst er, at du har et stærkt ønske om at udvikle på baggrund af data, og at du samtidig formår at få dit team med dig, så I sammen skaber de allerbedste rammer for kundeservice i verdensklasse.

Mulighed for masser af indflydelse

Valeur står overfor en markant vækst de kommende år, hvor rollen som Head of E-commerce Support får en afgørende rolle for den fremadrettede succes – selvfølgelig sammen med dine kollegaer, hvor der er stort fokus på samarbejde. Stillingen er nyoprettet, hvilket betyder, at du helt sikkert kan sætte dit eget præg på funktionen og opgavehåndteringen.

Søg stillingen