Logistikkoordinatorer

Kunne du tænke dig at blive en del af en spændende virksomhed og få de mest fantastiske kollegaer? Alsidig, sjov og dynamisk hverdag i et super kollegialt miljø.

Jobbet

Vil du arbejde med logistik i et job med stor kundekontakt i en succesfuld virksomhed? Du kommer til at arbejde i en alsidig stilling i en dynamisk hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden, samt indgå i et dygtigt ungt team med højt humør og faglighed. Vi søger strukturerede og serviceminded logistikkoordinatorer til en alsidig hverdag, som du vil have mulighed for at sætte dit eget præg på.

Til Tomex hovedkontor i Aalborg søges dygtige medarbejdere med god transportforståelse, som motiveres af at planlægge og optimere logistik- og transportløsninger. Du bliver en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed med gode udviklingsmuligheder.

Du vil arbejde med internationale transporter af frosne og ferske fødevarer, hvor du i det daglige vil planlægge og håndtere forsendelse af vore varer til hele verden.

Du vil være i daglig kontakt med Tomex mange leverandører, kunder, transportører, primært i udlandet, samt på kontorerne rundt om i verden.

Du bliver del af en virksomhed i vækst og vil derfor også løbende blive involveret i udviklingsopgaver således at systemer, arbejdsgange, processer mv. fortsat understøtter kundernes behov og forventninger.

Din profil

Hos Tomex møder du passionerede medarbejdere, som har fokus på de bedste løsninger og på at yde en excellent kundeservice. Vi har et professionelt, åbent og afslappet miljø, hvor vi sætter pris på konstruktiv ærlighed og et godt samarbejde. Du bliver en del af en international organisation, hvor to dage sjældent er ens.

Vi lægger vægt på din tilgang til arbejdet og lysten til at bidrage med dine personlige- som faglige egenskaber.

Du er ideelt set speditør eller har en anden uddannelsesmæssig baggrund inden for transport, spedition, logistik eller Supply Chain.

Du har et stærkt overblik og arbejder effektivt og struktureret. Du trives med en chef der delegerer ansvar til sine medarbejdere, og giver rammerne for, at du kan lave nytænkning omkring gods-flowet for kunden, så der sker en løbende optimering af Tomex ydelser.

Med kunden i centrum er du naturligt serviceminded, kontaktskabende, energisk og vedholdende.

Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, da der opereres på de internationale markeder. Du er vant til at arbejde med MS Office og du er vant til at arbejde i et ERP-system.

Udover dette så trives du i en dynamisk og alsidig hverdag. Som person vil andre kendetegne dig som struktureret og systematisk og som en person, der konstant forstår at prioritere sine opgaver. Du motiveres af nye udfordringer og ved løbende at skulle sætte dig ind i nye faglige områder. Du er udadvendt og fuld af godt humør.

Du tilbydes

Du bliver del af et internationalt team og sidder centralt i Aalborg med 10 dygtige kolleger i Logistikafdelingen. Der er et godt kollegialt miljø – både i teamet og i virksomheden generelt. Du kommer i sagens natur til at arbejde med mangeartede opgaver, men får samtidig muligheden for at sætte dit eget præg på stillingen samt din udvikling.

Du får en bred kontaktflade på internationale markeder. Du bliver del af en virksomhed med en helt særlig kultur, en særdeles sund økonomi og et organisatorisk fladt hierarki, hvor der er højt til loftet.

Lønnen er efter kvalifikationer, desuden får du pensionsordning, frokostordning, samt en række personalegoder. Der vil være mulighed for nedsat tid, hvis du ønsker dette.

Søg stillingen