Technical Supporter, el-komponenter

Vil du håndtere tekniske forespørgsler og kvalitetsrelaterede henvendelser fra kunder og egne medarbejdere? Så er du måske den nye Technical Supporter til Eaton Danmark!

Du giver kunden den bedst mulige service

Som Technical Supporter håndterer du teknisk og kvalitetsrelateret support til Eatons kunder. Du refererer til Inside Sale Manageren, og helt konkret kommer du til at arbejde med følgende:

  • Applikationsstøtte og hjælp til produktvalg overfor slutkunden og interne medarbejdere.
  • Reklamations- og RMA-håndtering samt agere som kvalitetsansvarlig.
  • Træning af kunder og interne medarbejdere i produkter.
  • Hjælpe med tilbudsgivning.

Du kommer til at have din daglige gang på kontoret i Herlev, hvor du har et tæt samarbejde med dine 6 kollegaer i Intern Salg & Teknisk Support.

Teknisk profil med udviklingskompetencer

Der kan være mange tilgange til denne stilling – du kan fx være uddannet elektriker, installatør eller maskinmester. Men vigtigst af alt, har du et godt kendskab til el- og automationskomponenter, eltavlesystemer samt UPS-anlæg.

Du er forventeligt god til at kommunikere og formidle – både på dansk og engelsk da Eaton er en international koncern. Derudover har du en god selvindsigt i egen adfærd og dine kompetencer, og forstår derfor at udvikle, hvor det er nødvendigt.

Arbejd for en global virksomhed, hvor alle betyder noget og alle hører hjemme!

Som Technical Supporter hos Eaton Danmark får du muligheden for på én gang at blive en del af en global virksomhed med 90.000 ansatte, og samtidig at blive en del af et mindre lokalt selskab med vokseværk og 26 ansatte.

Søg stillingen