Audience Manager til et af branchens hurtigst voksende bureauer

Audience Manager til et af branchens hurtigst voksende bureauer

Er du hende eller ham den irriterende, man aldrig kan vinde en diskussion over, fordi der altid ligger en analytisk og gennemtænkt beregning bag, når du siger noget? Så er det præcis dig, de savner hos STEP; kommunikationskollektivet der skaber intelligente løsninger og skarp kommunikation for en række af landets stærkeste og mest spændende brands.

Hvem er du?

Du er datadrevet to the bone og en skarp tekniker. I rollen som Audience Manager skal du bygge bro mellem det tekniske og det kommercielle i en virksomhed, som tror på, at data er livsnerven i al effektiv, kreativ kommunikation.

Du kan arbejde selvstændigt, men du elsker allermest at arbejde sammen, fordi du ved, at man har brug for hinanden for at blive de bedste i verden. Du motiveres af at udfordre status quo og kan se dig selv i STEPs værdier om at være nysgerrige, ambitiøse, modige, fællesskabsorienterede og regenerative. Og så er du selvfølgelig bare et superdejligt menneske.

Den nye Audience Manager bliver en del af STEPs Data & Intelligence Unit – et team bestående af 15 hardcore datanørder med hvert sit speciale. Og så får du, som Audience Manager hos STEP, desuden en billet til den vildeste rejse på et af branchens hurtigst voksende bureauer.

Hvad kommer du til at lave?

Dine arbejdsopgaver vil være inden for Audience- og Adtech-området, mere specifikt:

  • Implementering af data- og annonceteknologier på digitale medier og platforme
  • Opsamling af relevant bruger- og adfærdsdata til profilering af vores brugerbase
  • Udvikling, optimering og aktivering af digitale målgrupper på tværs af marketingteknologier
  • Analyse af brugerdata og webtrafik
  • Sikre korrekt cookie-samtykke og behandling af persondata
  • Udvikling af stærke tekniske projekter, som dine kollegaer kan udbrede i markedet
  • Problemløsning, fejlfinding og rådgivning af nye og eksisterende løsninger i samarbejde med interne og eksterne stakeholders
  • Vedligeholdelse af nye og eksisterende løsninger

Du kommer til at arbejde med teknologier som Tealium CDP (Customer Data Platform), Tealium Tag Manager, Google Analytics, Google Ad Manager, Google DV360, Campaign Manager, Adform DMP/DSP, OneTrust, Grapeshot med flere. Det kræver, at du er en stolt strukturfascist, der kan gennemskue komplekse problemstillinger. Og at du evner at omsætte dem til intelligente løsninger.

Din baggrund

Udover at du kan varetage ovenstående opgaver, forventer vi, at du har:

  • relevant uddannelse inden for IT/markedsføring og/eller et par års erfaring med webudvikling, digital marketing, e-commerce eller webanalyse
  • strategisk forretningsforståelse og interesse i at optimere disse gennem intelligente løsninger
  • stærke kommunikations- og samarbejdsevner for at sikre, at anbefalede løsninger lever op til stakeholdernes forventninger

Du får desuden ekstra plusser i bogen, hvis du har kendskab til kodning i HTML, Java Script og CSS.

Det praktiske

Din arbejdsplads bliver på STEPs kontor i Nedergade i Odense, tæt på både kaffe- og fredagsbarer. Du bliver en del af en arbejdsplads, der til daglig ynder at kalde sig et kollektiv, med +100 kollegaer, som foruden at repræsentere et bredt fagligt spændfelt også er leveringsdygtige i både skæg, ballade – og ro til at get shit done.

Bemærk, at ansøgningsfrist er hurtigst muligt – der kaldes løbende til samtale.

Søg stillingen