Kundeservicemedarbejder

Trives du i en international virksomhed med mange kontakter i ind- og udland, og kan du bevare smilet på læben, når der er mange bolde i luften?

Jobbet

Som medarbejder i kundeservice bliver din rolle lidt som edderkoppen i midten af spindet der holder øje med alt omkringliggende. De mangeartede opgaver kan bestå af alt fra almindelig ordreindtastning til bestilling af varer hos eksterne leverandører. Videre i processen står du også for opfølgning af bestilte leverancer internt og eksternt. Derfor omfatter din rolle meget kontakt med egne fabrikker og eksterne leverandører, samtidig med at du agerer som ”point of contact” for kunderne.

Du trives med en foranderlig og uforudsigelig dagligdag, hvor der ikke er to dage der er ens. Kundeservice er virksomhedens maskinrum, og du vil derfor også være i tæt dialog med kunder, sælgere og kollegaer på et internationalt plan.

Din base bliver på kontoret nord for København.

Din profil

For at varetage denne stilling, forestiller vi os, at:

  • du har erfaring fra lignende rolle i en større virksomhed

  • man kan fornemme dit smil og positive indstilling gennem telefonen

  • du er en holdspiller der ikke er bange for at hjælpe en kollega

  • du har erfaring med at arbejde i ERP systemer – gerne SAP

  • det motiverer dig og giver dig energi at have ansvaret for egne opgaver

  • du kommunikerer naturligt på Dansk og Engelsk både i skrift og tale.

Du får du

Som kundeservicemedarbejder tilbyder virksomheden dig:

  • håndtering af store ordre med komplekse arbejdsgange

  • mange løse ender at bevare overblikket over

  • mange stakeholders med en holdning til det meste

  • en god blanding af rutineopgaver og en uforudset hverdag

  • at du bliver en del af en international virksomhed, der spiller en nøglerolle i den grønne omstilling

  • en sund virksomhedskultur, hvor du får mange gode kollegaer

  • gode muligheder for personlig udvikling

  • attraktive ansættelsesvilkår med sundhedspakke og andre goder.

Søg stillingen