Technical Manager for Bruuns Galleri

Bruuns Galleri har en dominerende position i markedet og er Danmarks mest besøgte shoppingcenter med 11 mio. kunder årligt. Centret har 100 butikker, Danmarks andenstørste biograf, et stort supermarked og en P-kælder med 1000 pladser.

Vil du være med til at sætte dit eget fingeraftryk på Bruuns Galleri for at sikre kunder og lejere en god oplevelse, har du hermed chancen.

Strategisk fokus med operationelle opgaver

Ud fra et teknisk-, sikkerhedsmæssigt og vedligeholdelsesperspektiv varetager du ansvaret for driften af centeret. Dette indebærer deltagelse i større investeringsprojekter, ledelse af eksterne samarbejdspartnere og daglig tilsyn og opfølgning.

I det daglige refererer du til Regional Center Manager og indgår i et mindre team med base i Bruuns Galleri, Her er fleksibilitet og gensidig respekt afgørende for et velfungerende samarbejde.

Din rolle drejer sig i høj grad om at administrere den tekniske ydeevne i forhold til målsætninger, retningslinjer og brugervenlighed. I alt hvad du laver er sikkerhed et væsentligt punkt og dermed en meget høj prioritet.

En bred funktion, hvor dine nøgleopgaver blandt andet består af:

  • styring og vedligeholdelse af bygningen og alle tekniske installationer, herunder CTS-anlæg
  • fastlæggelse og håndtering af reparations- /vedligeholdelsesplaner og budgetter
  • implementering af og opfølgning på KPI'er for teknisk effektivitet og værdi
  • udvikling af energibesparelsesprogrammer ved løbende overvågning af forsyningsomkostninger og forbrug
  • forhandling med eksterne samarbejdspartnere
  • håndtering af egne ombygning- og renoveringsprojekter og supportering ved større projekter, herunder opfølgning på tidsplaner
  • løbende dialog og servicering af lejere og butikspersonale

Som en del af en større europæisk koncern, vil der være udviklingsopgaver i samarbejde med Technical Department på tværs af lande – det giver dig en unik mulighed for faglig sparring, men stiller samtidig krav til tydelig rapportering.

Teknisk profil med solid indsigt og en hands-on approach

Du har formentlig en uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden teknisk relevant baggrund. Derudover har du solid erfaring fra en tilsvarende stilling fra et shoppingcenter eller en større institution, hvor du har arbejdet med bygningsdrift og dermed har dyb indsigt i de byggetekniske fagområder.

Det er afgørende, at du evner at balancere din teoretiske tilgang med en eksekverende stil, hvor du også motiveres af selv ”at tage fat” og være til stede, når behovet opstår.

Som person har du gennemslagskraft og kan drive teams og projekter. Dine omgivelser oplever dig som en stærk kommunikator, der møder folk i øjenhøjde og med en positiv attitude. Du er pålidelig og sætter en ære i et højt serviceniveau, hvor du arbejder ud fra et helhedssyn.

Dine IT-kompetencer strækker sig fra Office365 til CTS-systemer og gerne SAP og Autocad. Og du begår dig ubesværet på både dansk som engelsk.

Stærkt samarbejde med engagement i højsædet

Vi leder efter den rigtige kandidat, der har evnen og viljen til at arbejde efter virksomhedens kerneværdier:

  • COMMIT - ENGAGEMENT – At være stærk og skabe fælles succeser. Tage ansvar og ejerskab over opgaver.
  • DEVELOP - UDVIKLE – At være multikulturel og åbensindet. Vær åben for oplevelser og grib gode muligheder.
  • EXPLORE - UDFORSK – At være modig og nysgerrig. Vær åben for at udfordre og udvikle dig, samtidig med at du er fleksibel og pragmatisk.
  • CARE - OMSORG – At udvise respekt og ærlighed. Bidrag positivt til den gode atmosfære. Lad alle handlinger tage udgangspunkt i et servicemindset.

Søg stillingen