Program- og loyalitetsmanager

Dit hjerte banker for den gode kundeoplevelse, og for at skabe kundeloyalitet og fundament for langvarige kunderelationer, hvor du med dit store servicegen er bindeled mellem vores medierådgivere og kunder.

Drivkraften er den gode kundeoplevelse

Med reference til Head of Customer Loyalty and Implementation, er det din fornemmeste opgave at sikre kontinuerlig tillid til JFM’s fordelsprogram med mere end 1500 netværksforbindelser, kaldet Business Partner.

Foruden koordinering og planlægning af såvel faglige som sociale arrangementer for kunderne, sikrer du, at JFM’s værdier lever i hverdagen og i afdelingen, når du supporterer medierådgiverne med vejledning, processer og flow. Du bliver et organisatorisk bindeled, og du opnår succes i rollen, når du igen og igen fremmer gode oplevelser blandt kunder og medierådgivere, alt imens du står på mål for, at din afdeling opnår sine KPI-mål.

Helt konkret omfatter dine kerneopgaver, at:

  • koordinere og udarbejde JFM Business Partner materiale
  • være superbruger af vores CRM-system, SuperOffice, hvor du supporter salgschefer og medierådgivere
  • koordinere og udvikle Business Partner’s website, e-mail content og andre dertilhørende marketingopgaver
  • projektstyre, planlægge og afvikle arrangementer i JFM Business Partner regi
  • aktivere sponsor set-up
  • udarbejde VOC/CX og andre analyser
  • medvirke i udvikling af JFM Business Partner
  • være ansvarlig for eftersalgsprocessen og flow.

Din arbejdsplads bliver på kontoret i Odense.

Problemknuser med markedsføring i DNA’et

Projektledelse og koordinering er dine spidskompetencer, og det er en fordel hvis du har erfaring fra en tilsvarende stilling, som gør dig skarp på bl.a. systemer, kundetilfredshedsmålinger og NPS. Du har formentlig en uddannelsesbaggrund inden for marketing, projektledelse eller lignende, hvorigennem du har opbygget en værktøjskasse, som du trækker på, når du til dagligt arbejder med aktiviteter, der øger kundeloyalitet. Derudover beskriver du dig selv som en resultatorienteret teamplayer med et stort drive for fremdrift.

Miljøet på holdet er præget af et højt ambitionsniveau, stor hjælpsomhed, åbenhed og gensidig loyalitet – og det er afgørende, at du som kollega bidrager hertil, både internt i afdelingen og på tværs af koncernen.

En stilling med kundetilfredshed i fokus

Du får en spændende stilling, hvor du med dit planlægnings- og koordineringshjerte får mulighed for at udleve dit fulde potentiale. Du får derudover et afvekslende job i landets næststørste mediehus, hvor du får en bred berøringsflade både internt og eksternt.

Søg stillingen