Proaktiv Key Account Manager
Motiveres du af at skabe udvikling og resultater sammen med dine kunder? Kan du via en kombination af tekniske og kommercielle egenskaber være en løsningsorienteret sparringspartner? Så har Sparex måske jobbet til dig.
Initiativrig & kundefokuseret
Sparex Danmark søger en proaktiv Key Account Manager, der med reference til den administrerende direktør, vil være ansvarlig for at opbygge, udvikle og drive salget indenfor reservedele og tilbehør til traktorer og maskiner til det professionelle segment i hele Danmark, som primært er maskinforretninger og maskinværksteder. Med udgangspunkt i kundernes feedback udarbejdes salgsprojekter og innovative løsningsforslag til at styrke samarbejdet, med den enkelte kunde i fokus.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at:
- skabe, udvikle og fastholde relationer til kunderne gennem opsøgende salgsarbejde
- udarbejde salgsprojekter i samarbejde med resten af teamet
- implementere kampagner og salgsprojekter
- planlægge og gennemføre regelmæssige kundemøder.
I tæt samarbejde med vores interne team af dygtige, engagerede kollegaer gøres dine idéer til virkelighed, hvilket giver rig mulighed for at afprøve nye og innovative metoder til at styrke kunde- og salgsaktiviteterne.
Målrettet, selvstændig og kommerciel
Der er ingen specifikke krav til uddannelse, men du kommer sandsynligvis med en kommerciel baggrund og har dokumenteret erfaring med opbygning og udvikling af professionelle forhandlere, herunder markedsføring, kampagner, salg og lignende.
Samtidig besidder du andre faglige kompetencer:
- erfaren IT-bruger med særligt fokus på Microsoft Office – herunder især Excel
- dansk og engelsk i både skrift og tale på forhandlingsniveau
- interesse for teknik. Erfaring med landbrugsmaskiner eller andet kørende materiel er en fordel, men det er ikke noget krav, da interessen og personligheden vægter tungere.
Som person har/er du:
- god forretningsmæssig og økonomisk forståelse
- naturligt gåpåmod og arbejder systematisk og målrettet
- udadvendt og trives i samspillet med kunder og kollegaer
- højt serviceniveau – både eksternt hos kunderne, men også internt i organisationen
- godt overblik og trives i en travl, men selvstændig hverdag.
Fjernarbejde og selvstændig planlægning af tid
Med udgangspunkt fra hjemmekontoret overtages en del af den eksisterende kundeportefølje, hvor du planlægger din dag ved hjælp af værktøjet Portatour.
Derudover tilbydes du løn, der svarer til dine kvalifikationer og erfaring, samt firmabil, pension, sundhedsforsikring, PC, telefon og sjette ferieuge.