SICATECH har en velpolstret ordrebog, er kendetegnet af langvarige kunderelationer og har gode fremtidsudsigter. Fra 2025 er der en ny ejerstruktur, hvor virksomheden fortsat er dansk- og privatejet. Ejerkredsen består af den daglige ledelse i firmaet, og de har udarbejdet en ny strategi med en klar ambition om vækst samt om at investere i virksomheden. Som regnskabsansvarlig refererer du til den daglige leder og medejer af SICATECH. Du varetager perioderegnskaber, bogholderi, udarbejdelse af løn og diverse administration. Dine opgaver spænder bredt, og dit fokus er at sikre, at økonomifunktionen er effektiv og stabil. Du er ikke hævet over nogen opgaver, da hverdagen er kendetegnet af en hands on-tilgang til både stort og småt. Du sætter dig ind i, hvordan SICATECH fungerer, og hvordan flowet er i virksomheden. Du bidrager til, at Business Central fungerer optimalt ift. økonomi og er tilpasset forretningens behov. I dine arbejdsopgaver vil du: SICATECH tror på frihed under ansvar og tilstræber at bruge den nyeste teknologi og de nyeste værktøjer til at understøtte et sundt og produktivt arbejdsmiljø. Du får god mulighed for at forme din egen stilling og fagområde. Du bliver en nøgleperson og får et udfordrende job hos en nytænkende virksomhed. Du bliver en del af en virksomhed i positiv udvikling og får et selvstændigt job med kort vej fra tanke til handling. Arbejdsfaciliteterne er i flotte fysiske rammer, og der er god mulighed for at udvikle din karriere. Kollegaerne er nede på jorden og engagerede i deres arbejde. Attraktiv gage efter kvalifikationer samt mulighed for pensionsordning. Regnskabsansvarlig til SICATECH i Struer
Jobbet
Profil
Det får kandidaten