Hvis du er på udkig efter et job med en alsidig hverdag og spændende opgaver, hvor dine administrative kompetencer og sans for struktur kan komme i spil, matcher jobbet her muligvis dig! Captego søger en struktureret og selvstændig Office Coordinator, som kan støtte op om den daglige drift i virksomheden, og som skal arbejde tæt sammen med CEO. Du bliver ansvarlig for at holde overblik over opgaver og deadlines, og du sørger for, at idéerne omsættes til opgaver og bliver gennemført. Du får en bred opgaveportefølje samt kontaktflade. Dine opgaver vil bl.a. være: Du har gerne min. fem års erfaring fra en lignende rolle, hvor du har fungeret som PA eller understøttet ledelsen på anden vis. Du har interesse for og kompetencer inden for planlægning, kommunikation og procesoptimering. Du har en god forretnings- og økonomiforståelse. Du trives i en hverdag, hvor tempoet er højt, og du motiveres af at have mange forskellige typer af arbejdsopgaver. Du har nemt ved at sætte dig ind i nye IT-programmer og har generelt en god IT-forståelse. Du har gode skriftlige kompetencer, og du kommunikerer på højt niveau på dansk. Det er desuden vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Som person er du: Captego er en start-up virksomhed, hvor der er kort fra idé til handling. Når der er fart på, rykker man sammen i bussen og hjælper hinanden. Det er en arbejdsplads med stor fleksibilitet, og hvor der er et fælles ansvar for det sociale aspekt. Hos Captego får du:Office Coordinator til spændende techvirksomhed i Aalborg
Det koordinerende led, der støtter ledelsen
Profil
Det får kandidaten