Kunde- og udlejningsansvarlig

Vil du være med til at sikre udviklingen af en attraktiv, fremtids- og kundeorienteret boligorganisation, så er dette måske dit næste job?

Virksomheden

Alabu Bolig er en almen boligorganisation med plads til alle. Vores hverdag handler om menneskers hjem og job, og derfor sætter vi den enkelte beboer og medarbejder i centrum. Vi arbejder på at understøtte fællesskab, nærvær, sundhed og gode daglige oplevelser.

Med næsten 6.000 boliger, 15.000 beboere og 100 ansatte er Alabu Bolig en af Aalborgs største boligorganisationer. Vi vægter beboerdemokrati højt, og den overordnede ledelse ligger hos organisationsbestyrelsen, der består af ni medlemmer valgt blandt beboerne.

Bæredygtighed og social ansvarlighed i en meget bred forstand er en del af fundamentet, som Alabu Bolig står solidt på. Alabu Boligs opgave er at sikre gode, tidssvarende og miljøvenlige boliger til en rimelig husleje.

Læs mere her.

Jobbet

Alabu Bolig ønsker at styrke sit kundeserviceteam med en kunde- og udlejningsansvarlig med et stærkt kunde- og salgsmindset. I jobbet er der fokus på at sikre en effektiv og professionel udlejning af boligerne. Medarbejderens primære ansvarsområde er at følge udlejningssituationen tæt samt igangsætte initiativer og tiltag, som sikrer hurtig genudlejning af opsagte boliger, så som:

  • Planlægge og gennemføre åbent hus-arrangementer og events i boligafdelinger
  • Synliggøre og markedsføre boliger via sociale medier og hjemmesider i samarbejde med marketingsfunktion
  • Opfølgning på udsendte boligtilbud i samarbejde med kundeserviceteamet
  • Tæt samarbejde med ejendomsfunktionærerne om at sikre at kunderne oplever en boligfremvisning som er professionel, rådgivende, værdifuld og ensartet på tværs af boligafdelinger
  • I samarbejde med driftsledelsen at sikre at vores boliger lever op til kundernes krav
  • Følge op på tilbagemeldinger fra kundetilfredshedsmålinger samt sikre intern opfølgning og komme med forslag til forbedringstiltag
  • Udfordre funktionalitet og brugervenlighed i ventelistesystem og selvbetjeningsportal.

Medarbejderen refererer til funktionschef for kundeservice og indgår i kundeserviceteamet, og skal i dagligdagen arbejde tæt sammen med de øvrige kundeservicemedarbejdere omkring rådgivning og servicering af kunder.

Din profil

Du er en stærk kommunikator med gode relationskompetencer og har erfaring med udadvendte og repræsentative opgaver. Din erfaring kunne f.eks. komme fra en rolle som ejendomsmægler, ejendomsadministrator, salg- og udlejning af ejendomme eller lignende relevant baggrund.

Du har kendskab til og erfaring med udvikling og vedligeholdelse af servicekoncepter og skal være en god sparringspartner for ledelse, kollegaer og samarbejdspartnere. Samtidig skal du sikre et højt kundefokus i organisationen.

Som person:

  • er du salgs- og kundeorienteret
  • har du et stort kundefokus
  • er du udadvendt, positiv og proaktiv
  • er du ambitiøs og resultatorienteret
  • er du i besiddelse af et stort personligt drive og skaber begejstring samt følgeskab omkring dig
  • har du stærke relationelle kompetencer; lyttende, imødekommende og tillidsskabende
  • har du gode formuleringsevner, både i skrift og tale
  • har du gode IT-færdigheder.

Du tilbydes

Du vil blive en del af en virksomhed, der rummer mange forskellige profiler inden for boligadministration med stor viden omkring alle fagets detaljer, og som agerer i et inspirerende, fagligt og dynamisk miljø. Dine kolleger har altid hjertet med i det, de laver og sætter en høj ære i at engagere sig i deres opgaver og kunder.

I Alabu Bolig løftes der i flok og alle hjælper hinanden, når behovet er der. Du tilbydes et spændende job, hvor faglig stolthed er en naturlig del af hverdagen, samt hvor faglig og personlig udvikling vægtes højt.

Du vil desuden få attraktive ansættelsesvilkår, der matcher dine kompetencer.

Søg stillingen


Websitet anvender cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website
OK