Rekrutteringskoordinator – et job med mening

Vi leder efter en koordinator, der kan supportere vores konsulenter i rekrutteringsprocesserne, hvor din rolle bliver afgørende for en velfungerende hverdag. Er det dig, der kan få enderne til at nå sammen?

Curia har eksisteret siden 1997 og har gennem alle årerne været en solid virksomhed. De seneste år har vi skabt vækst ved etablering af nye kunder og videreudvikling af eksisterende. Vi er stolte af at kunne sige, at vi har samarbejdet med mange af vores kunder gennem flere år.

Det stiller store krav til vores processer og interne samarbejde, hvilket du bliver en aktiv medspiller i.

Hjælp kunder og kollegaer bedst i mål

Du får en bred vifte af administrative og koordinerende opgaver og bliver en del af Curias ansigt udadtil med kontakt til både kandidater og kunder.

Sammen med den ansvarlige konsulent udarbejder du opgave- og profilbeskrivelser, stillingsopslag og øvrige materialer, der sikrer, at rekrutteringsopgaven håndteres professionelt. Derudover bistår du konsulenten med search efter relevante profiler, ligesom du hjælper med indkaldelse til interview og fremsendelse af personlighedstest.

Vi er på udkig efter dig, der kan:

  • skrive tekster, oversætte og kvalitetssikre på dansk/engelsk.
  • udarbejde præsentationsmateriale.
  • vedligeholde vores rekrutteringssystem og CRM.
  • opsætte stillingsopslag på hjemmeside, LinkedIn og diverse medier.
  • assistere på kommunikations- og marketingopgaver.

Vi har travlt i hele Curia, og derfor har vi både brug for en rekrutteringskoordinator på vores kontor i Aarhus og i Aalborg.

Flere veje til stillingen

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du har prøvet kræfter i en tilsvarende funktion, og netop trives i rollen, hvor opgaverne er forskelligartede, og der er flere stakeholders.

Du er vant til at kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale.

Du er mange ting, men på arbejde er du først og fremmest:

  • Struktureret og detaljeorienteret – det er vigtigt i de fleste funktioner, men som rekrutteringskoordinator i Curia, er det afgørende.
  • Nysgerrig, åben og ærlig – så vi får et tæt og lærerigt samarbejde, hvor alle parter udvikler sig.
  • Serviceminded – også når det gælder mere praktiske opgaver som fx bestilling af kontorartikler.
  • Engageret og ihærdig – det står der også i de fleste stillingsopslag, men vi ved, at vores energi i hverdagen er medvirkende til, at vores kunder og kandidater får den bedst mulige behandling.

Curia som arbejdsplads

Du bliver en del af en uformel organisation, hvor vi vægter gensidig respekt højt. Alle, uanset funktion, bidrager til løbende udvikling, og i Curia er der ikke langt fra idé til handling. Vi er professionelle samtidig med, at vi synes, det er sjovt at gå på arbejde.

Søg stillingen