Sælger med interesse for regnskab, digitalisering og leverance

Har du erfaring med salg, regnskab og interesse for smart/innovative løsninger? Så er du måske den rette vi søger. Du får mulighed for en dagligdag, der indeholder både salg, leverance og rådgivning - hvor regnskabsprogrammet e-conomic er en del af 95% af sagerne.

Målet er enkelt: at skabe værdi for kunderne

eKontoret har brug for en dygtig sælger til kontoret i København eller Aarhus, der kan være med til at løfte de mange opgaver de har i og omkring e-conomic.

Som sælger ved eKontoret, vil du have en central rolle i de kunderelationer som du indgår i, og du støtter så meget op omkring kunderne som muligt i processen.

Som sælger er du ofte den første som eKontorets kunder møder. Du vil derfor under kyndig vejledning være den, der peger kunden i den rigtige retning og sørger for at få skitseret det rigtige setup. Med tiden vil du være den, der kan tage kunden med fra start til slut i samarbejde med leverance- og udviklingsafdelingen.

Du vil møde mange spændende virksomheder i forskellige størrelser, der har forskellige behov for digitalisering. Og du vil opleve en hverdag, hvor oplevelserne er mange, og hvor to dage sjældent er ens.

Du vil i jobbet være en del af et leveranceteam af konsulenter/sælgere, og du vil have reference til den leveranceansvarlige.

Du kommer til at arbejde med:

  • Håndtering af salg for både nye og eksisterende kunder
  • e-conomic og deres moduler
  • eKontorets egne løsninger og produkter
  • Rådgivning af e-conomic´s store netværk af Apps og integrationspartnere
  • Kreative løsninger i brugen af e-conomic, som ikke er synlig for enhver
  • Afklaring, undervisning og opsætning hos kunderne
  • Mødeafholdelse og -booking

Glad, nysgerrig og serviceminded

Du har formentlig allerede erfaring med e-conomic, eller lysten til at udvikle din viden om e-conomic, og du har lyst til de mange ”bolde i luften”. Vigtigst af alt har du erfaring med udadvendt kundekontakt, gerne fra en lignende rolle, og som person er du nysgerrig og glad, når du møder kunderne.

I dit arbejde går du struktureret og metodisk til dine opgaver, og dine opgaver afsluttes til aftalt tid. Du følger dine opgaver til dørs og sætter en ære i at hjælpe kunden på plads.

Regnskabserfaring er en klar en fordel, men er ikke en forudsætning.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Hurtigt kan tilegne dig en forståelse for kundens behov.
  • Er god til at overskue processer og kan formidle dem.
  • Taler flydende dansk, da det er det primære sprog hos kunderne.
  • Interesserer dig for det faglige og tekniske i og omkring e-conomic og har lyst til at lære mere.
  • Kan tænke kreativt og ikke lader dig holde tilbage af standardløsninger.
  • Er teamorienteret og kender til værdien af at dele og opsøge viden.

Uformelt og dynamisk miljø

Du tilbydes et uformelt arbejdsmiljø, som bærer præg af diversitet blandt medarbejderne, og hvor der lægges vægt på godt kollegialt samvær. Dette vil både foregå på kontoret, men også en håndfuld gange årligt sammen med alle dine kollegaer på tværs af kontorerne .

Fleksibilitet er et must, og det gælder begge veje. Så du vil indenfor nogle få faste rammer få mulighed for at forme din egen hverdag sammen med resten af teamet. Her lægges der vægt på at få rustet dig til de mange opgaver, og du får selv rig mulighed for at byde ind med input, så I sammen sikrer, at I kommer i mål.

Faglig og personlig udvikling ses som en naturlig del af både din og virksomhedens udvikling.

Søg stillingen