Har du erfaring med service og komplekse maskiner, og trives du i kombinationen af hands-on, ledelse og videreudvikling af en international serviceforretning? Som servicechef får du ansvaret for alle aftermarket aktiviteter til forhandlere i udlandet, og direkte til de danske kunder. Derudover får du daglig ledelse af ca. 5 medarbejdere, herunder service- og reservedelsteamet. Dine primære opgaver består bl.a. af: Der er tale om et bredt job som er teknisk funderet, og indeholder alt fra ledelse til videreudvikling af serviceforretningen, hvor du af og til også er parat til at tage kedeldragten på, så du kan hjælpe kunderne og dine medarbejdere. I forbindelse hermed vil du naturligvis få en grundig oplæring i virksomhedens produkter. Vi forestiller os, at du: Med dit høje energiniveau trives du i både det planlæggende og i det praktiske arbejde. Dine kollegaer vil se dig som en positiv og optimistisk leder, der har lyst til at gøre en forskel. Du har evnen til at bevare overblikket i pressede situationer, hvilket bl.a. er et resultat af din systematiske, løsningsorienterede tilgang til opgaverne. I rollen som servicechef indgår du i virksomhedens ledergruppe og får reference til den administrerende direktør. Du bliver en del af et velfungerende og professionelt team med erfarne medarbejdere, hvor der er plads til humor, sparring og udvikling. Du tilbydes gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt, og du får direkte kommunikation med både kollegaer og kunder – på alle niveauer. Servicechef
Salg af serviceaftaler og træning af forhandlere
Teknisk baggrund og erfaring med service og salg af service
Det får kandidaten