Skip to main content

Udlejningschef til NOVI

Du ønsker at gøre en positiv forskel i mødet med andre, og du møder alle professionelt og i øjenhøjde. Du ønsker at finde de bedste løsninger til de virksomheder, der ønsker at være lejer hos NOVI i Aalborg.

Fleksible erhvervslejemål med kunden i centrum

NOVI tilbyder fleksible erhvervslejemål, hvor kunden er i centrum, og målet er at finde de bedste løsninger til de virksomheder, der vælger et lejemål hos NOVI.

I samarbejde med din kollega på området bliver du ansvarlig for udlejning af erhvervslejemål på NOVIs lokaliteter; NOVI, GROWAAL CITY, GROWAAL EAST og det kommende NOVI MEDI PARK.

Af opgaver kan nævnes:

  • Udlejning, fremvisning, tilrettelæggelse og administration af kontorlejemål
  • Opsøgende salg af erhvervslejemål, herunder udarbejdelse af tilbud
  • Sælge serviceydelser, særindretninger m.v.
  • Forhandle og udarbejde erhvervslejekontrakter, tillæg m.v. herunder løbende dialog med eksisterende lejere
  • Koordinering af huslejereguleringer
  • Koordinering i forbindelse med nye byggeprojekter og kundespecifikke lejemålstilpasninger
  • Koordinering af opgaver med NOVI Drift, Økonomi og Marketing
  • Deltagelse i planlægning, projektering, økonomistyring af renovering, ombygning og nybyggeri
  • Deltage i ad hoc projekter/forretningsudvikling for NOVI

Du er relationsskabende og selvstændig

Vi søger en udlejningschef, der holder af at skabe struktur i en dynamisk hverdag med fart over feltet. Du har formentlig en baggrund inden for enten ejendomsmægler-, udlejnings- eller ejendomsadministrator branchen, alternativt en baggrund som bygningskonstruktør. Som person trives du med at have direkte kundekontakt til fremvisninger, og du er samtidig typen der ved, hvordan du yder den bedst tænkelige service.

Vi forestiller os, at du:

  • har stærke relationelle kompetencer
  • er kommunikativt stærk – både i skrift og tale
  • måske har byggeteknisk indsigt, evt. som bygningskonstruktør eller håndværker
  • er ansvarsfuld og tager ansvar for dine arbejdsopgaver
  • er serviceminded og kan lide at tale med mange forskellige mennesker
  • har et godt administrativt overblik med sans for detalje, struktur og opfølgning
  • har erfaring med salg og administration

Kundeservice, godt humør og samarbejde er vejen til succes. Hos NOVI er kundeservice én af vores vigtigste værdier. Vi tilstræber at have det sjovt mens vi løber stærkt. Selvom du dagligt modtager mange henvendelser på både telefon og mail og ikke to dage er ens, er det afgørende at du opretholder dit serviceniveau og gode humør, så vi altid sikrer, at NOVIs kunder får den bedst tænkelige service.

Dynamisk virksomhed med fagligt dygtige og engagerede kollegaer

NOVI ønsker at skabe så brede rammer for den enkelte medarbejder som muligt, så det bliver lettere at få privat- og arbejdsliv til at hænge sammen.

Hos NOVI bliver du en del af en dynamisk virksomhed i Aalborg med fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der arbejder målrettet for at skabe vækst og udvikling i Nordjylland. Du vil indgå i et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra idé til resultat. I NOVI bliver der investeret i medarbejderne, og det betyder, at du altid er i udvikling - både personligt og fagligt.

NOVI tilbyder en selvstændig og ansvarsfuld stilling med stærke samarbejdsflader både internt og eksternt. Derudover tilbydes du en attraktiv gagepakke, sundhedsforsikring og pensionsordning m.m. Din arbejdsplads vil være på NOVI’s hovedkontor i Aalborg Øst.

Søg stillingen