Skip to main content

Projektleder med ansvar for bygninger til Krebs A/S i Aalborg

Til en nyoprettet stilling i en virksomhed i hastig udvikling inden for energibranchen søges en erfaren Projektleder/bygningskonstruktør med ansvar for opførelsen af bygninger på tværs af vores projekter inden for opførelsen af energianlæg.

Du refererer til COO og bliver den første kollega med speciale i byggeri. Du indgår i projektafdelingen, hvor du får seks kollegaer, som har speciale i energianlæg. Du får en nøglerolle på tværs af alle projekter og samarbejder med alle projektledere.

Du starter med at udarbejde tilbud og kalkulation på bygningen, som skal indgå i det komplette projekt inden for energianlæg til kunden. Efterfølgende skal bygningen projekteres, indkøbes og gennemføres. Bygningen har typisk en projektsum på 2-10 millioner DKK, og det kan både være i form af totalentreprise eller mindre fagentrepriser, du skal udbyde. Du er med hele vejen fra den første planlægningsfase, hen over byggefasen og frem til afleveringen.

Du får det selvstændige ansvar for at drive byggeprojekterne til den aftalte tid og økonomi, og du varetager flere projekter ad gangen i forskellige faser. Der vil være rig indflydelse på, hvordan du udformer projekteringsprocessen på dine projekter.

Opgaver og ansvarsområder

  • Ansvarlig for projekt- og økonomistyring for alle byggeprojekter. Sikre fremdrift samt overholdelse af tidsplaner
  • Byggeledelse og daglig koordinering af aktiviteter og fagentreprise på pladsen. Planlægning og ledelse af håndværkere på egne projekter
  • Kontrahering - indkøb af bygninger, materialer og underleverandører
  • Tilbudsarbejde, kalkulationer og budgetter
  • Udarbejde udbudsmateriale til mindre projekter
  • Projektering og skitsearbejde
  • Planlægning og ledelse af fag-, hoved- og totalentrepriser samt mindre byggeopgaver
  • Byggetilsyn samt afholdelse af bygge- og sikkerhedsmøder
  • Myndighedsbehandling, indsendelse af myndighedsprojekt samt varetage dialogen med myndigheder
  • Opfylde krav til kvalitetssikring og faglig/teknisk dokumentation
  • Samarbejde med rådgivere
  • Rapportering til ledelsen

Du er uddannet bygningskonstruktør, byggetekniker eller ingeniør og har en håndværksmæssig baggrund. Vi forventer, at du har +10 års relevant erfaring. Du har en grundlæggende forståelse for byggejura, og har du også en grundlæggende forståelse for brandteknik, er det en fordel. Du har en bred byggeteknisk og økonomisk indsigt samt kendskab til relevante love, regler og standarder inden for byggebranchen. Du har erfaring med AutoCAD og solide IT-kompetencer.

Dine personlige kvalifikationer

  • Medvirker til et konstruktivt samarbejde samt den gode stemning
  • Arbejder selvstændigt og med et højt drive
  • Velforberedt, proaktiv og struktureret tilgang til dine opgaver
  • Stærke kommunikationsevner og tillidsvækkende personlighed
  • Overblik og sans for de væsentlige detaljer
  • Løsningsorienteret tilgang til problemstillinger
  • Hands-on tilgang og villighed til at ”få jord under neglene”

Klar og defineret vækststrategi

Du får mulighed for at forme din egen stilling samt mulighed for at arbejde i en virksomhed med en klar og defineret vækststrategi. Organisationsstrukturen er flad og har korte beslutningsprocesser, og kulturen er dedikeret og uformel. Frihed under ansvar præger hverdagen, og der er god mulighed for at påvirke dine metoder og ansvarsområder. Virksomheden har været ekstraordinær til at fastholde medarbejdere, hvilket i høj grad skyldes kulturen i organisationen.

Søg stillingen