Befinder du dig godt i krydsfeltet mellem økonomi og HR? Forestil dig en hverdag, hvor du bevarer overblikket over økonomiopgaver, samtidig med at du leverer en professionel service på HR-området. Lyder det interessant? Så er du måske den medarbejder PDM Technology Group søger. Hos PDM Technology Group bliver du en del af en virksomhed i vækst, og i stillingen får du rig mulighed for at præge opgaverne og være med til at udvikle processerne. Dine arbejdsopgaver bliver: PDM Technology Group har hovedkontor i Aalborg, og derudover har de kontorer i Tyskland, Tjekkiet og USA, hvorfor du kommer til at samarbejde med internationale kollegaer og bidrage til de internationale processer relateret til økonomi- og HR-opgaver. For at få succes i stillingen kommer du med en relevant uddannelsesbaggrund samt erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med kombinationen af økonomi og HR. Særligt erfaring med personalejura er en fordel. Vigtigst er dit drive og din personlighed, som er kendetegnet ved: Du kommunikerer på højt niveau på skrift og i tale på både dansk og engelsk. Du har nemt ved at sætte dig ind i nye IT-systemer, og så har du lyst til at være en del af en virksomhed, der er på en udviklingsrejse, hvor du får en vigtig rolle med ansvar og spændende opgaver. Du tilbydes et attraktivt job med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i en veldrevet og velkonsolideret vækstvirksomhed. Omgangstonen er uformel og uhøjtidelig, og der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø. Du får: Økonomimedarbejder/HR-koordinator til vækstvirksomhed
Varierede økonomi- og HR-opgaver i globalt miljø
En faglig stærk og nysgerrig profil
Det får kandidaten