Skip to main content

Økonomimedarbejder/HR-koordinator til vækstvirksomhed

Befinder du dig godt i krydsfeltet mellem økonomi og HR? Forestil dig en hverdag, hvor du bevarer overblikket over økonomiopgaver, samtidig med at du leverer en professionel service på HR-området. Lyder det interessant? Så er du måske den medarbejder PDM Technology Group søger.

Varierede økonomi- og HR-opgaver i globalt miljø

Hos PDM Technology Group bliver du en del af en virksomhed i vækst, og i stillingen får du rig mulighed for at præge opgaverne og være med til at udvikle processerne.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Økonomiopgaver:
    • Dagligt bogholderi (fakturahåndtering, debitor og kreditor)
    • Bogføring for de internationale selskaber
    • Momsindberetning
    • Løbende afstemninger
    • Godkendelse af løn
    • Assistere med udarbejdelse af budget, perioderegnskaber og årsregnskab
  • HR-opgaver:
    • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter
    • Håndtering af personalejura
    • Administrative opgaver ift. til- og fratrædelser
    • Support til ledere ift. medarbejdersamtaler, rekruttering, opsigelser o.l.

PDM Technology Group har hovedkontor i Aalborg, og derudover har de kontorer i Tyskland, Tjekkiet og USA, hvorfor du kommer til at samarbejde med internationale kollegaer og bidrage til de internationale processer relateret til økonomi- og HR-opgaver.

En faglig stærk og nysgerrig profil

For at få succes i stillingen kommer du med en relevant uddannelsesbaggrund samt erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med kombinationen af økonomi og HR. Særligt erfaring med personalejura er en fordel. Vigtigst er dit drive og din personlighed, som er kendetegnet ved:

  • Nysgerrighed og gå-på-mod: Du er ikke bange for at springe ud i nye opgaver og lære nyt
  • Detaljesans og struktur: Du er kvalitetsorienteret og grundig i dit arbejde
  • Gode kommunikative evner: Du er dygtig til at kommunikere på tværs af organisationen og kan lide samspillet med andre kollegaer på alle niveauer i organisationen
  • Hjælpsomhed: Du er serviceorienteret og en god kollega, der har øje for det gode samarbejde.

Du kommunikerer på højt niveau på skrift og i tale på både dansk og engelsk. Du har nemt ved at sætte dig ind i nye IT-systemer, og så har du lyst til at være en del af en virksomhed, der er på en udviklingsrejse, hvor du får en vigtig rolle med ansvar og spændende opgaver.

Det får kandidaten

Du tilbydes et attraktivt job med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i en veldrevet og velkonsolideret vækstvirksomhed. Omgangstonen er uformel og uhøjtidelig, og der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø.

Du får:

  • En spændende rolle i en virksomhed i vækst, drevet af stærke værdier
  • Et varieret job med mange forskelligartede arbejdsopgaver
  • Fokus på din udvikling med stor mulighed for ansvar og en stejl læringskurve
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige og passionerede kollegaer

Søg stillingen