Vil du være med til at forme fremtidens service- og logistikfunktion hos Nordværk? Nordværk søger en engageret og strategisk stærk service- og logistikchef, som kan omsætte deres forretnings- og divisionsstrategi til konkrete resultater samt skabe værdi for deres kunder og øvrige interessenter gennem en effektiv og miljørigtig service- og logistikenhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du som service- og logistikchef bliver en central del af Nordværks ledelsesstruktur. Du får ansvaret for ledelse af en enhed, som er organiseret i tre afdelinger, som hver er ledet af en afdelingsleder, henholdsvis Intern Service, Transport & Logistik samt Driftsplanlægning & Kontraktstyring. Som service- og logistikchef refererer du til divisionschefen og indgår i divisionsledelsen samt i Nordværks chefforum. Divisionsledelsen består af divisionschefen og øvrige funktionschefer i divisionen og har til opgave at sikre driftsopfølgning samt omsætte, meningsskabe og implementere forretnings- og divisionsstrategier i egne enheder og arbejde med strategisk faglig udvikling af området. Divisionsledelsen er også ansvarlig for at koordinere den samlede drift i divisionen og understøtte samarbejdet på tværs af hele organisationen. Service- og logistikchefen er leder af ledergruppen i egen enhed, Service & Logistik, og har ledelsesansvaret for hele enheden og personaleledelsen for afdelingslederne i enheden. Ledergruppen i enheden er ansvarlig for driftsafvikling, driftsplanlægning, faglig og strategisk udvikling af driften, trivsel i enheden og strategiimplementering. Du får en central rolle i at omsætte, meningsskabe og implementere divisionsstrategien i egen enhed samt udvikle området løbende. Din primære opgave er at sikre en effektiv og harmoniseret service og logistikenhed med fokus på divisionens kerneopgave ”vi sikrer en effektiv og miljørigtig affaldsindsamling og logistik og yder en professionel rådgivning til vore interne og eksterne kunder”. Enheden har flere lokaliteter inden for Nordværks driftsområde, med Hjørring og Aalborg som de primære. Det er derfor også her, din arbejdsplads hovedsageligt vil være. Det er naturligvis en fordel, hvis du har kendskab til affaldssektoren eller lignende sektorer, men det vigtigste er, at du har modet, nysgerrigheden og evnen til at lære sektoren hurtigt at kende. Vi leder efter dig, der: Stillingen er nyoprettet, og derfor er forventningen, at service- og logistikchefen har fokus på at opbygge en ny enhed med tre afdelinger, som kan arbejde tæt sammen med klare samarbejdsflader og mål. Derudover er det vigtigt at sikre, at enheden kan levere en god og effektiv understøttelse af øvrige enheder i divisionen og Nordværk generelt samt have fokus på at minimere flaskehalse i beslutningsprocesser og afhængighed af enkeltpersoner i enheden. Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst. Stillingen er uden højeste tjenestetid. Arbejdspladsen vil som udgangspunkt være på Over Bækken 2, 9000 Aalborg eller Mandøvej 4, 9800 Hjørring, men du skal også forvente arbejdsdage og mødeaktivitet på Nordværks øvrige adresser. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jens Boye på mail Ansøgningsfristen er den 13. august 2025. Kandidaten forventes at tiltræde stillingen efter nærmere aftale, dog tilstræbes senest den 1. oktober 2025. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. og 26 august 2025. Der er to samtalerunder, og kandidater til 2. samtale skal besvare personprofilanalyse og en case. Nordværk ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen. Service- og logistikchef i Division for Indsamling og Kunder i Nordværk
Din rolle
Dine ansvarsområder
Dine faglige og personlige kompetencer
Vigtigste forventninger fra nærmeste leder
Nordværk tilbyder
Ansættelsesforhold og løn
Klar på at gøre en forskel – sammen med Nordværk?